Garantie en Klachten

Garantie & Klachten

We helpen je graag verder.

Garantie

Er geldt een wettelijke garantie voor alle producten die Maanenschijn verkoop. Dit betekent dat het product moet voldoen aan wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Wanneer er onverhoopt toch iets niet in orde is met het bestelde product, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@maanenschijn.nl, onder vermelding van 'Garantie', en vermeld hierbij de volgende gegevens:

 

-      Het ordernummer en datum van je bestelling;

-      Om welk product het gaat;

-      Wat de garantie vraag is;

-      Foto’s en/of omschrijving van de situatie waarin de garantie vraag is ontstaan;

-      Jouw gegevens, zoals die bij ons bekend zijn en waarop wij je kunnen bereiken.

 

Op basis van jouw bericht zullen wij zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen. Indien nodig kunnen we een vervangend onderdeel of artikel toesturen.

 

Klachten

We vinden het belangrijk dat je kan genieten van jouw aankoop. Heb je toch een klacht over jouw aankoop of over onze dienstverlening dan horen wij deze graag. Deel hem met ons via info@maanenschijn.nl, onder vermelding van 'Klacht'. Ons streven is om hier zo spoedig mogelijk, maar niet later dan 5 werkdagen, op terug te komen bij je. Om tot een passende oplossing te komen hebben wij de volgende informatie nodig:

 

-      Het ordernummer en datum van je bestelling;

-      Om welk product het gaat;

-      Wat jouw klacht is;

-      Foto’s en omschrijving van de situatie waardoor jouw klacht is ontstaan;

-      Jouw gegevens, zoals die bij ons bekend zijn en waarop wij je kunnen bereiken.

 

Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van alle (aanvullende) informatie krijgt u van ons een inhoudelijke, schriftelijke reactie.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Share by: